Σελίδες

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

~Hi-5 Photo~ No5 (The end.)



Το πρώτο παιχνίδι που πήρα μέρος έφτασε στο τέλος του...Αν και δεν υπήρξα συνεπής με τον κανόνα της Δευτέρας,σημασία έχει ότι το διασκέδασα πολύ και σίγουρα αυτό είναι που μετράει!!!Στην τελευταία αυτή ανάρτηση του παιχνιδιού έχουμε να παρουσιάσουμε 5 αγαπημένες φωτογραφίες...Εγώ λοιπόν επέλεξα να κάνω ένα κολάζ και να το παρουσιάσω...!!!
[Τρελοφατσούλες με το Μαράκι στο σπίτι/
Με τα κορίτσια μου σε καλοκαιρινή βραδινή μας έξοδο στη Λήμνο/
Εγώ παριστάνοντας το μοντέλο σε μια καλλιτεχνική λήψη από τον επαγγελματία φωτογράφο θείο/
Μία οικογενειακή φωτογραφία με το γάτο μαζί/
και κάτω...Ένα κολάζ μέσα στο κολάζ με όμορφες στιγμές από Θεσσαλονίκη με τις Μαρίες και την ''Αδυναμία'']
Αφού λοιπόν τελείωσε να δηλώσω ότι κάθε φορά δυσκολευόμουν να διαλέξω τα 5 αγαπημένα (προσπάθησα να δείξω τα πιο αντιπροσωπευτικά για μένα...) και τέλος να πω ένα ''ευχαριστώ'' στη Γεωργία από το 4season για την ιδέα της!!!
~Φιλιά~

5 σχόλια:

  1. Έλενα πόσο τέλεια η φωτογραφία στη θάλασσα! Τέλεια! Σου χω ιδιαίτερη συμπάθεια λόγω σπουδών στη Θεσσαλονίκη..χαίρομαι που συμμετείχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Γεωργία μου!Η αλήθεια είναι ότι εμείς που την έχουμε ζήσει και αγαπήσει αυτή την πόλη έχουμε πολλά κοινά!
    Καλό βράδυ!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω για τη φωτό στη θάλασσα! Ούτε επαγγελματίας μοντέλο να ήσουν!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά έχω ξετρελαθεί με την φωτογραφία στη θάλασσα!! Πρέπει να την χάρηκες πολύ!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου,από τα μάτια φαίνεται η ψυχή των ανθρώπων και τώρα βλέπω από που πήρες! Καλό σαββατοκύριακο Έλενα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή